ESHOP s elektronikou

Eshop

Sledujte náš Facebook

Jak reklamovat

Na nové zboží je záruka 24. měsíců, ale na baterie je ze zákona jen 6. měsíční záruční doba.
Ke každé reklamaci je nutné dodat platný doklad s výrobním číslem přístroje, vadný výrobek a podrobný popis závady. 
Není nutné zasílat originální krabici a kompletní příslušenství. V případě reklamace mobilního telefonu postačí zaslat pouze mobilní telefon a doklad s výrobním číslem.
V případě reklamace samostatného příslušenství je nutné brát v potaz, že výrobce nemusí přijmout na reklamaci samostatné příslušenství bez mobilního telefonu. Proto v případě reklamace nabíječky nebo sluchátek je nutné zaslat nabíječku nebo sluchátka i s mobilním telefonem.

Popis závady má být stručný, jasný a výstižný. 
Ke každému průvodnímu dopisu je nutné připojit zpáteční adresu a kontaktní údaje, telefon a email.
Předejdete tím zbytečným problémům, které mohou vzniknout v průběhu reklamace.



Reklamační řád

ke stažení



Reklamační protokol

ke stažení