Jak reklamovat
Na nové zboží je záruka 24. měsíců, ale na baterie je ze zákona jen 6. měsíční záruční doba.
Ke každé reklamaci je nutné dodat platný doklad s výrobním číslem přístroje, vadný výrobek a podrobný popis závady.
Není nutné zasílat originální krabici a kompletní příslušenství. V případě reklamace mobilního telefonu postačí zaslat pouze mobilní telefon a doklad s výrobním číslem.
V případě reklamace samostatného příslušenství je nutné brát v potaz, že výrobce nemusí přijmout na reklamaci samostatné příslušenství bez mobilního telefonu. Proto v případě reklamace nabíječky nebo sluchátek je nutné zaslat nabíječku nebo sluchátka i s mobilním telefonem.
Popis závady má být stručný, jasný a výstižný.
Ke každému průvodnímu dopisu je nutné připojit zpáteční adresu a kontaktní údaje, telefon a email.
Předejdete tím zbytečným problémům, které mohou vzniknout v průběhu reklamace.
Reklamační řád
ke stažení
Reklamační protokol
ke stažení